Статьи

ТОВ «Ульма Опалубка Україна» – твій amigo на всіх етапах будівництва

25 мая 2020
ТОВ «Ульма Опалубка Україна» – твій amigo на всіх етапах будівництва

Міжнародна компанія «УЛЬМА Опалубка Україна» вже 20 років займає лідируючи позиції на ринку опалубки в країні. Входить до складу іспанської групи ULMA та має філії у Києві, Львові, Одесі та Дніпрі. Компанія позиціонує себе як надійного помічника на всіх етапах будівництва. Вважає своєю місією надання найкращого сервісу та технічних рішень, бездоганного супроводу проєктів, що дозволяє робити міста країни кращими, красивішими та цікавішими.

HR Business Partner Крістіна Садовська розповіла, які етапи трансформації пройшла компанія за декілька останніх місяців: висновки та плани виходу з карантину.

ДО

Ще декілька місяців тому багато хто з нас мріяв працювати дистанційно, але для більшості компаній це була лише мрія. «УЛЬМА Опалубка Україна», як і інші українські підприємства, через спалах епідемії, була вимушена змінити звичний режим роботи та перевести частину працівників на дистанційну роботу. 50% персоналу компанії залишилися на своїх робочих місцях – це працівники складів, які приймають, комплектують та відвантажують продукцію для клієнтів. До карантину компанія активно використовувала внутрішній корпоративний портал Workplace, практикувала онлайн наради та конференції, була присутня у соцмережах. Також кожен співробітник, за згодою свого керівника, міг обрати один день на місяць для роботи віддалено.

ПІД ЧАС

«УЛЬМА Опалубка Україна» технічно була готова перейти на дистанційну роботу, загальна ситуація не вплинула на працездатність колективу. Навпаки, цей період допоміг нам стати ще більш діджитал та розширити онлайн-можливості. Ми перебудували важливі бізнес-процеси, вдосконалили CRM-систему, діджиталізували складські процеси.

Щодня зустрічаємось на ранкову каву у Zoom, щоб підтримувати зв'язок один з одним та підвищувати продуктивний настрій команди. У Workplace публікуємо позитивні новини, корисні підбірки безкоштовних курсів, списки літератури, вітаємо колег зі святами. Використовуємо такий популярний формат активностей, як челенджі. Наприклад, у рамках челенджу #ulmaнаудаленке працівники мали змогу поділитися з колегами атмосферою свого домашнього робочого місця та отримати призи.

Ми ретельно дотримуємося рекомендацій Всесвітньої організації охорони здоров’я та МОЗ України. Компанія має всі необхідні засоби індивідуального захисту для співробітників, які продовжують працювати в штатному режимі. Ми повністю забезпечені антисептиками, усі офісні приміщення дезінфікуються та провітрюються. Крім того, співробітники мають можливість дістатись до роботи без використання громадського транспорту.

ПІСЛЯ

Після закінчення карантину штат поступово буде повертатися у звичний офісний режим. Головне, що ми зрозуміли: декілька додаткових днів дистанційної роботи на місяць – це реальніше, ніж нам здавалось. Тому плануємо впровадити такий підхід на регулярній основі. Також хочу відмітити ключові HR пріоритети компанії в теперішніх умовах кризи спричиненої спалахом COVID-19:

  • підтримка високої продуктивності працівників в умовах віддаленого режиму роботи;
  • турбота про ментальне здоровя працівників;
  • залучення персоналу.
Ознайомитися з вакансіями компанії

Ульма Опалубка Украина

http://www.ulmaconstruction.com.ua/

Сферы деятельности

Товары народного потребления (непищевые)

Лесная промышленность, деревообработка

Участники интервью
Скрыть подробности
Крістіна Садовська
Крістіна Садовська
HR Business Partner
«УЛЬМА Опалубка Україна»
Крістіна Садовська
Крістіна Садовська
HR Business Partner
«УЛЬМА Опалубка Україна»
Крістіна Садовська
Подробнее об участнике

Комментарии